dijous, 15 de desembre del 2011

La màgia de les pinyes II

Arrel d'un comentari que em va deixar la Nuria Mundet, a la meva anterior entrada sobre la màgia de les pinyes (http://ambelsmeustresors.blogspot.com/2011/11/la-magia-de-les-pinyes.html), a casa hem volgut probar un altre experiment.

Dia 0. Posem llenties als forats d'una pinya oberta, i la deixem sobre un plat amb aigua.


Dia 1. La pinya, com ja ens esperàvem en aquesta ocasió, es tanca.


Dia 4. Dels forats tancats de la pinya comencen a aparèixer els primers brots verds. El Jan es queda amb la boca oberta al veure-ho !!


Dia 6. Aquest és l'aspecte que te la pinya  ...



Un experiment molt senzill per fer a casa.
Gràcies per la idea Nuria !!!

4 comentaris:

  1. Molt xuli!! Saps, nosaltres vem recollir pinyes a l'octubre i les vem posar obertes a la terrassa, sobre d'una taula i al cap d'uns dies vaig veure que s'havien tancat i vaig pensar que era pel fred!! Però devia ser per la humitat o per la pluja!!! Tot i que el meu sigui molt peque, no costa res provar-ho!Petonets!

    ResponElimina
  2. Una idea bonísima Silvia! això ho hem de provar!!!
    Gràcies per compartir-lo!

    ResponElimina
  3. Guau!
    M'ha encantat! Me'l apunto, gràcies :)

    ResponElimina
  4. uauuuu, m'alegro molt que ho fessis i que el Jan es quedes amb la boca oberta, jeje, és molt sencillet de fer i als nens els hi encanta. Ja voras com creix i ben recte jejeje.
    Després de totes les bones idees que trec del teu blog m'alegro d'haver col.lavorat en una!! ;)

    ResponElimina