dijous, 8 de desembre del 2011

Nadal

El Jan ja te 5 anys, i em ve molt de gust aprofundir amb ell una mica mes sobre la tradició de les festes de Nadal. Vull que vegi una mica més enllà dels regals, que gaudeixi del veritable sentit d'aquestes festes. Per això tinc pensat per aquestes dates algunes activitats que crec que poden ser interessants.

Vull agafar de la biblioteca alguns contes de Nadal

Anirem a passejar pels voltants de la Catedral de Barcelona, i veurem les paradetes de la Fira de Santa Llúcia.

Anirem a la Fundació Miró a veure l'espectacle Un toc de pastorets, de Toc de Retruc. Muntaran un veritable pessebre vivent per fer participar activament al públic, que actuarà i cantarà amb els actors.
Toc de Retruc farà un repàs del repertori de nadales més característiques, amb una teatralització del recital. Cantarem “La pastora Caterina”, “Caga tió”, “Santa nit”, “Les dotze van tocant”, “El dimoni escuat” i “Fum, fum, fum”, entre d’altres.
Us recomano anar en alguna ocasió a la Fundació Miró a veure alguna de les representacions que fan els caps de setmana pels mes petits. Nosaltres hi hem anat unes quantes vegades i val molt la pena. Us deixo l' enllaç http://www.fundaciomiro-bcn.org/activitats_categ.php?idioma=4&categoria=79 on podreu veure la representació que fan cada mes.

I anirem a veure el pessebre vivent de Corbera, que el tenim ben a prop de casa nostra. Aquest any celebren la 50a edició. Abans de tenir als nens, algun any hi havia anat, i la veritat és molt xulo!!

Aquestes festes sempre m'han agradat molt, i vull que els meus fills les visquin amb la mateixa il-lusió i alegria que quan jo era petita.

Ja us amirem explicant ...

2 comentaris:

  1. M'encanta tot el que fas! T'he recomanat al meu blog pellapell.blogspot.com (les altres blogaires en diuen "t'he deixat un premi". Un petó!

    ResponElimina
  2. Moltes gracies Marina!!! Ara em passo pel teu bloc, no el coneixia!!!

    ResponElimina