dijous, 1 de desembre del 2011

Calendari d'advent !!!

Per ser sincera, no m'havia ni plantejat de fer un calendari d'advent casolà. Ahir vaig llegir una entrada que va fer la Laka al seu bloc NeoRurals precisament sobre aquest tema (http://neorurals.blogspot.com/2011/11/calendari-de-vent.html), i em va inspirar !!! Tant sols teníem una tarda i una nit per tenir-ho fet, havia de ser alguna cosa senzilleta !!!

Vaig liar al Jordi i ens va fer un preciós arbre de Nadal,  el vam penjar a la paret del menjador amb la idea d'utilitzar-lo com a base del nostre calendari.

Vaig comprar uns sobres petits, 24, i vaig fer-hi un dibuixet de Nadal a cadascun d'ells. El Jan es va encarregar de donar-hi color !!! I així, gràcies a una bona feina en equip, vam tenir muntada l'estructura en una sola tarda !!!



Les sorpreses que hi hem posat a dins dels sobres son activitats/excursions a realitzar des de l'1 de desembre al 24, dia en que comencen les festes de Nadal !!! Unes targetes vermelles, escrites amb lletra de pal que ha d'anar llegint el Jan cada matí abans d'anar a escola !!!

Estem molt contents amb el nostre calendari d'advent "d'anar per casa" !!! El mes de desembre serà un mes ple de sorpreses !!!


5 comentaris:

  1. Una molt bona feina en equip,¡enhorabona a tots!
    Aquest desembre serà màgic!! petons!

    ResponElimina
  2. HA quedat ben xulo. Ja aniràs explicant les activitats dels sobres

    ResponElimina
  3. M'ha encantat, sobretot perquè l'heu fet en família i segur que us ho heu passat molt bé fent-lo!

    ResponElimina
  4. Nena, m'encanta aquesta improvització, la veritat és que sota presió el cervell treballa més que bé, si més no el meu!!!!! T'ha quedat genial!!! M'apunto lo de les excursions-sorpreses per l'any vinent!

    ResponElimina
  5. Enhorabuena a toda la familia, un excelente trabajo, os quedó genial! Un mes intenso de actividades! Besos.

    ResponElimina