dimarts, 3 de maig del 2011

Escapada a la Cerdanya: un dia de festa dona per molt !!!

Ens agrada moltíssim anar a un petit poble francès que està situat en mig de la Cerdanya.
El meu avi, i part dels meus avantpassats, eren d'allà.

Jo primer hi anava amb els meus pares sent petita, i ara hi vaig amb els meus fills. Hi tenim una casa, així que hi podem anar quan volem.

Normalment marxem el divendres a la tarda. Sortim de casa amb el cotxe carregat fins d'alt, i amb ganes de gaudir de l'aire lliure !!!

Passem el Túnel del Cadí i això vol dir que ja arribem al nostre destí!! Unes vistes impressionants de la Cerdanya ens donen la benvinguda.
I els nens s'emocionen mirant per tot arreu buscant vaques i cavalls!!!! Mamaaaaaaaa mira, vaques !!!!!!
I jo em sento feliç, perquè la Cerdanya està plena de bons records per mi.

Per fi arribem a casa !!!  Els nens salten del cotxe i corren amunt i avall, entren a casa, busquen les joguines que hi tenim guardades, les treuen, juguen, tornen a sortir a fora... Son feliços !!!!
I el Jordi i jo doncs descarreguem maletes, posem la roba al seu lloc, obrim finestres, omplim la nevera, i quan acabem ja és hora com aquell qui diu de fer el sopar.
Sopem i a dormir, que hem de recuperar energia pel cap de setmana!!

Dissabte al matí. Ens llevem i preparem un bon esmorzar per començar be el dia: llet amb cereals o galetes, i fruita. L'esmorzar s'allarga ... ara menjo una galeta, ara miro un conte, ara vull pintar, i ara vull una mica de poma... i com és dissabte i no tenim pressa, doncs els deixem fer...

L'últim dia vaig cronometrar, i vam estar 1 hora i mitja des de que vam seure a taula fins que vam acabar i vam decidir que era hora de posar-nos en marxa !!!!!

Abans de vestir-nos una mica d'exercici ... ens encanta córrer i saltar per sobre del llit dels papes !!! M'agrada molt veure els meus fills jugant i rient plegats !!

Ens vestim, i mentre el Jordi arregla quatre coses de les bicis per poder fer una sortideta, aprofitem per anar a donar una volta amb les motos pel poble, passegem pels carrerons tranquils del poble, plens de cases de pedra ...

... i arribem a un pont que creua un riu que als nens els encanta, ens agrada veure i sentir el soroll de l'aigua !!!

I de tornada, parada obligada, hem de veure aigua de la font, aigua fresqueta !!!

Els avis van regalar fa uns dies uns prismàtics als nens, i el Jan els passeja per tot arreu !!!

Son les 12 del migdia i estem preparats per anar una estona amb les bicis. Una excursió tranquileta, gaudint d'unes vistes impressionants, i de la companyia, a estones, de cavalls, burros i vaques !!!

Anem camí de Puigcerdà, amb la idea de prendre un vermut a la plaça i jugar una estona a algun dels parcs que hi ha per la zona.

Ens ho hem passat pipa, i ara és hora de tornar a casa a dinar .... i fer una migdiada !!!

Per la tarda com està una mica núvol i no ens volem arriscar a quedar xops, aprofitem per fer coses dins de casa, mirem més contes, juguem amb la plastilina i pintem.

Per acabar d'arrodonir el dia, quan els peques ja estan cansats fem sessió de dibuixos animats.
I després a sopar i  a dormir...

Un dissabte, dia de festa, ben profitós !!!!

1. Qué sitio tan bonito, no me extraña que estéis tan a gusto allí y además con bellos recuerdos... A los peques en las fotos se les ve disfrutar muchísimo, qué bien!! Dejarles ir a su ritmo, disfrutar del campo, del contacto con la naturaleza...¡un sábado perfecto para todos! Besos.

2. Gracias por compartir este lugar con nosotros, empiezo a pensar en las vacaciones de verano y me vienen genial ideas como esta.
    Julia también tiene una moto y se lo pasa genial correteando por el pueblo.

3. Churumbea bienvenida al blog!!! Espero que te guste ;-)

Inma, por cierto, te he dejado un comentario en tu blog porque no se cómo se recoge el premio ... SImplemente copio y pego la imagen?? Ando perdida...

4. Hola!

T'he deixat un petit reconeixement al meu bloc