dimarts, 10 de maig del 2011

Un joc de paraules !!!

L'altre dia vaig pensar en fer-li un parell de jocs senzills al Jan per treballar una vegada mes amb les paraules !!

En el primer joc, al terra del menjador, a l'esquerra diferents animals (son uns puzles magnètics que li van portar els reis al Pau), i a la dreta, el nom de cada animal, i un guix. Ràpidament va posar-se a relacionar imatge amb paraula !!! Li va agradar molt, així que aviat repetirem amb moltes altres paraules!!!



En el segon vaig escriure dos paraules. Les havia de llegir i fer-hi el dibuix. També en el terra, i amb guix.



 
Es va animar a dibuixar amb els guixos, i aleshores vaig recordar que fa poc vaig llegir en algun bloc un comentari de l'Inma en el que deia que si els deixes en remull una estona, després pinten mes fort ...


Efectivament, no te res a veure !!! Els guixos "passats per aigua" pinten molt mes fort, amb uns colors molt bonics!!! (en les fotos que vaig fer abans de mullar-los quasi bé no es percep el traç del guix)

El Jan va fer uns "grafitis" molt xulos al terra de la terrassa!!!


 
Per netejar el terra cap problema. Vem esperar a que el guix estigués sec. Vem escombrar i després fregar ... I aquí no ha passat res !!!

1 comentari: