dilluns, 30 de maig del 2011

Sumes

Com vaig comentar en la última entrada, l'altre dia els vaig donar als nens un pot de caniques, i ha resultat un èxit !!!

El que els hi proposo ho fan molt a gust si utilitzem les caniques ...aquest cap de setmana hi hem jugat en vàries ocasions !!!

En una ouera vaig escriure números, a cada forat un número, i el Jan va haver d'omplir cada forat amb el mateix nombre de caniques (el Pau no va semblar massa interessat amb l'activitat ...).

I vam complicar una mica l'exercici ... havíem de sumar les quantitats dels diferents forats de la ouera, realitzant diferents combinacions ... 4+2, 7+1, 4+7 ... Al final el Jan va voler sumar les caniques de tots els forats a la vegada !!!! 



2 comentaris:

  1. Jo, me encanta lo bien que aprovechas los recursos y qué bonito es acompañarles en sus aprendizajes, verdad? un beso.

    ResponElimina
  2. Silvia no deixes de sorpendre'm!!! Estic encantada de tenir una filla com tu... Gràcies per ser com ets. Petons de la yaya

    ResponElimina