dilluns, 18 de juliol del 2011

Bombolles de sabó

Ja fa temps al bloc de l'Inma, Paramipequeconamor, vaig llegir l'entrada "experimentamos con las burbujas del agua".

És una activitat que jo havia fet amb el Jan ja fa molt de temps. Ja ni em recordava.

A l'endemà de llegir la seva entrada ja ho tenia tot preparat. A la terrassa, un parell de pots amb aigua i sabó, i un parell de canyes. Culleres de diferents mides, coladors, pots ...

Quan els nens ho van veure se'ls va il·luminar la cara !!!!
Van estar una hora de rellotge fent bombolles i jugant amb elles !!!



Muntanyes de bombolles que després agafaven amb les mans, amb les culleres, coladors ...






... fins i tot les van fer volar !!!


 
S'ho van passar molt bé !!! Un joc ben entretingut i refrescant, ideal per les tardes caloroses d'estiu!!!
Us recomano que proveu !!!

3 comentaris:

  1. Pero qué bien lo habéis pasado, la última foto es super chula!! Genial! Un besico.

    ResponElimina
  2. A mi encara ara em fascinen les bombolles! Sí, sí, la última foto és molt xula.

    ResponElimina
  3. Que bonic! T'he deixat un premi al meu blog!

    ResponElimina